MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!
MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!

MASTERKIDZ ankstyvojo mokymosi programavimo dėlionė Raskite kelią į sūrį!

Greitas Pristatymas
40,06 €
Su mokesčiais Pristatymas: 1 - 4 d. d.

Norėdami sumažinti pristatymo išlaidas, rinkitės daugiau nei vieną prekę.

   Produktą įvertino gamintojas ir jis laikomas atitinkančiu ES saugos, sveikatos ir aplinkos apsaugos reikalavimus.

Nurodytomis dienomis užsakymai nebus vykdomi.

2025 m. gruodžio 24–28 d

2025 m. gruodžio 31 d

2026 m. sausio 4 d

2026 m. sausio 6 d

 

Žaidimas „Rask kelią iki sūrio“ buvo sukurtas kaip pirmasis žaidimas, supažindinantis vaikus su programavimo pasauliu . Žaidimo metu jis padeda lavinti įgūdžius, kurie bus naudingi vėlesniam programavimui: loginį mąstymą , problemų sprendimą ir priežasties bei pasekmės supratimą . Žaidimo metu reikia vadovautis instrukcijomis naudojant pelę, kad būtų galima valdyti sūrį, vengiant kačiuko ir kliūčių. Be to, žaidimas lavina mažų rankyčių miklumą ir akių bei rankų koordinaciją . Pirmieji programavimo žingsniai nebūtinai turi būti sunkūs ; jie gali būti lengvesni, jei žengiami pakankamai anksti. Pažintis su programavimo kalba suteiks papildomo pranašumo mokantis programuoti.

Ypatybės:

  • - supažindins jus su programavimo pasauliu
  • - suaugęs asmuo išdėlioja kliūtis - vaiko užduotis – nuvesti pelę prie sūrio - vengti kliūčių ir pravažiuoti po tiltais
  • - svarbu - pelės kelias negali kirsti ir ji gali stovėti ant tam tikro lauko tik vieną kartą
  • - žaidimo metu galite lavinti pagrindinius įgūdžius, kurie pravers vėliau mokantis programavimo
  • - vaikas žaisdamas lavina loginį mąstymą ir noriai susikaupia žaidimui
  • - Kryptingų instrukcijų naudojimas paruošia vaiką tolesniam programavimo mokymuisi

Žaislas ugdo:

  • - loginis mąstymas
  • - koncentracija
  • - suprasti priežasties ir pasekmės grandinę
  • - motoriniai įgūdžiai
  • - akių-rankų koordinacija
  • - moko krypčių
  • - suteikia pagrindą tolesniam programavimo mokymuisi

Medžiaga
medis
Prekės išmatavimai
28 x 28 x 3,5 (cm)
Amžius
nuo 3 metų
Berniukui / mergaitei
berniukams ir mergaitėms
MK14214
10 Prekės
6955920014214
Nėra atsiliepimų
Prekė įtraukta į pageidavimų sąrašą
Prekė pridėta palyginimui.
Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą ir patogų naudojimą šioje internetinėje svetainėje naudojami slapukai. Paspausdami „Sutinku“ arba tęsdami naršymą Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Pakeisti šį sprendimą ar kitaip apriboti slapukų naudojimą galite pakeisdami naršyklės nustatymus.